makeupclothesboys

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Hellow!

Av Emma - 7 april 2011 20:40

Tjena, tjena mittbena xD nej, men hej på er alla!

Just nu kollar jag på du e vad du äter och tänker på att jag borde börja träna :/ Jag är inte smal men jag skulle inte kalla mig stor heller xD Jag har bara lite kurvor, men, men jag måste bara bli tillräckligt gammal för att gå på gym. Det är väl typ från 16 år på de flesta gym, eller? Så jag får vänta i 2 år till. Men under tiden tänkte jag gå ut och springa lite. Det e ju sol! Mitt sommarlov detta året kommer i alla fall att bli ett riktigt träningsläger xD


Bye bye!

            /Emma


Just remember that you're perfect just the way you are and you don't have to change a thing about yourself. If you're happy with who you are, don't let anybody change you!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 16 april 2011 10:19

Ahh, den känslan man får när man vaknar och det är lov! xD   Ghost ship som jag kollade på igår var inte så läskig som jag trodde, jag älskar skräckfilmer ;) Ni vet såna filmer som är så läskiga att man knappt vågar somna sen xD det är ganska kul...

Av Emma - 15 april 2011 22:24

...och den var faktiskt ganska kul! Och det här kommer från en tjej som HATAR bollsporter, jag älskar att kolla på fotboll och sånt men själv är ja bollrädd xD Jag pratade med min crush ganska mycket idag OCH jag lyckades hålla mig borta från min...

Av Emma - 14 april 2011 19:26

fått den känslan när någon ni gillar har ögonkontakt med er och så käns det som om man har fjärilar i magen och man blir varm och glad :) I loove that feeling! Hade dn för första gången idag när min crush gick förbi, jag kollade på honom och (han b...

Av Emma - 14 april 2011 18:57

har bara inte orkat blogga dom senaste dagarna xD Men tanken slog mig just att vi borde skicka Ulrik Munther till eurovision song contest 2012 xd Hans röst är fantastiskt bra.   Efter att jag har lyssnat på några andra låtar från esc 2011 tror ...

Av Emma - 9 april 2011 20:12

Jag är så himla glad idag! Var på Gais - Trelleborg matchen idag på ullevi. Gais vann överlägset med 4 - 0. Wohoo! :p Vi har filufsdag på fredag! Jag vill inte, jag hatar det! Lärarna tvingar oss att köra brännboll och stafett varje gång! Lärare fa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards