makeupclothesboys

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Good morning!

Av Emma - 16 april 2011 10:19

Ahh, den känslan man får när man vaknar och det är lov! xD


Ghost ship som jag kollade på igår var inte så läskig som jag trodde, jag älskar skräckfilmer ;) Ni vet såna filmer som är så läskiga att man knappt vågar somna sen xD det är ganska kul :P Men jag gillar inte att bli för rädd xD det måste vara lagom xD

Jag vet jag är konstig, but that's just the way I roll xD

Jag är trött och pigg på samma gång, ska jag somna eller bara upp och hoppa??? :P


Well, well just nu kollar jag på 'Harry Potter' den nyaste (kommer inte ihåg vad den heter) xD

Den är i alla fall riktigt bra :)


Adios ma fellas

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 april 2011 22:24

...och den var faktiskt ganska kul! Och det här kommer från en tjej som HATAR bollsporter, jag älskar att kolla på fotboll och sånt men själv är ja bollrädd xD Jag pratade med min crush ganska mycket idag OCH jag lyckades hålla mig borta från min...

Av Emma - 14 april 2011 19:26

fått den känslan när någon ni gillar har ögonkontakt med er och så käns det som om man har fjärilar i magen och man blir varm och glad :) I loove that feeling! Hade dn för första gången idag när min crush gick förbi, jag kollade på honom och (han b...

Av Emma - 14 april 2011 18:57

har bara inte orkat blogga dom senaste dagarna xD Men tanken slog mig just att vi borde skicka Ulrik Munther till eurovision song contest 2012 xd Hans röst är fantastiskt bra.   Efter att jag har lyssnat på några andra låtar från esc 2011 tror ...

Av Emma - 9 april 2011 20:12

Jag är så himla glad idag! Var på Gais - Trelleborg matchen idag på ullevi. Gais vann överlägset med 4 - 0. Wohoo! :p Vi har filufsdag på fredag! Jag vill inte, jag hatar det! Lärarna tvingar oss att köra brännboll och stafett varje gång! Lärare fa...

Av Emma - 8 april 2011 19:56

Jag är såå frustrerad på min familj just nu, asså inte att ja hatar dom, jag älskar dom men dom tycker att det är min uppgift att hjälpa till. Inte min syster, bara JAG och jag är ändå yngst! Dom tycker att hon har så mycket att göra, och jag är ju...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards