makeupclothesboys

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Emma - 7 april 2011 20:40

Tjena, tjena mittbena xD nej, men hej på er alla!

Just nu kollar jag på du e vad du äter och tänker på att jag borde börja träna :/ Jag är inte smal men jag skulle inte kalla mig stor heller xD Jag har bara lite kurvor, men, men jag måste bara bli tillräckligt gammal för att gå på gym. Det är väl typ från 16 år på de flesta gym, eller? Så jag får vänta i 2 år till. Men under tiden tänkte jag gå ut och springa lite. Det e ju sol! Mitt sommarlov detta året kommer i alla fall att bli ett riktigt träningsläger xD


Bye bye!

            /Emma


Just remember that you're perfect just the way you are and you don't have to change a thing about yourself. If you're happy with who you are, don't let anybody change you!

Av Emma - 7 april 2011 18:56

Bara så ni vet så är jag en STOR GLEEK! (för er som inte vet vad det e så är det glee + geek = gleek) Jag älskar verkligen Blaine, Kurt och Puck! Those are my boys xD

Jag har gått runt och sjungt på blackbird och bills, bills, bills (från glee) hela dan :p


Jag vet inte varför men jag vill läsa Anne Franks dagbok (ni kanske tycker att ja e efter och borde ha läst den nu, men ja har inte orkat än) xD


jag kollar på 2 och en halv män nu. Jag älskar den serien, speciellt charlie harper!

Fast inte på riktigt (charlie sheen) han verkar ganska konstig irl. Men om han trivs att leva på de sättet ska väl ingen stoppa honom.....eller?


bye bye

              /Emma

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards