makeupclothesboys

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Emma - 8 april 2011 19:56

Jag är såå frustrerad på min familj just nu, asså inte att ja hatar dom, jag älskar dom men dom tycker att det är min uppgift att hjälpa till. Inte min syster, bara JAG och jag är ändå yngst!

Dom tycker att hon har så mycket att göra, och jag är ju så liten att jag inte har nåt att göra och jag har väl inget emot att gå upp tidigt och hjälpa till att bygga altan på landet!

Jag behövde bara skriva av mig det där....


Så, jag kollar på talang nu OCH har bestämt mig för att gå ner i vikt och sluta äta godis ;)


Adios! Talang väntar!

Av Emma - 8 april 2011 19:07

wazzup everybody?

jag har haft en ganska bra skoldag idag    Gympa lektionen var faktiskt kul, vi körde typ olika sporter på olika stationer och vi var indelade i grupper så det var riktigt najs faktiskt   

Just nu lyssnar jag på musica och känner lukten av nåt från köket xD Lukten gjorde mig hungrig xD

Har varit ute med mina fantastiska vänner idag, alltid lika kul.


Okej, mamma dukar bordet och ger mig BLICKEN som betyder att jag borde flytta datorn xD


Bye bye!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards