makeupclothesboys

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Emma - 5 april 2011 18:26

Ja, som rubriken säger så mår jag illa och missar min dans :(

Jag har lite feber och är sjuk, hatar att vara sjuk :(

Aja, ja kan skriva om nåt roligare istället. Just nu kollar jag på vänner i kanal 5. I love Joey xD

Jag måste bara bli frisk tills imon, även om vi har tråkiga lektioner så vill jag gå... för det första: Min ena kompis kommer vara på begravning och jag vill inte lämna min andra kompis ensam

för det andra: jag har gjort ganska stora framsteg med min crush xD ja pratar med honom på rasterna xD


bye bye, ska gå och lägga mig en  stund xD ja måste kolla på desperate housewives kl 21:00 :P

Av Emma - 5 april 2011 15:51

som ni kan läsa i rubriken så har jag lite killproblem xD

Det finns en kille i min klass som typ följer efter mig hela tiden, skickar konstiga sms och sitter bredvid mig väääldigt ofta, han e bara irriterande och jag gillar honom inte, men hur säger man det till honom jag vill inte såra honom.

Och så finns det en annan kille i min skola som jag verkligen gillar och jag har gjort det sen jag gick i femman (ja går i sjuan nu) men han hade en flickvän då, han gjorde typ slut med sin flickvän i sexan men jag har inte vågat säga till honom vad jag känner för honom, hur ska jag göra det?


Have to go, min träning börjar snart :p

Bye bye!

                  / Emma

Av Emma - 5 april 2011 15:05

Yup, mitt namn är Emma och jag är 14 år.

Om ni undrar över bloggnamnet så är jag inte en sån person som bara bryr sig om killar, smink och kläder. Men det är det som har blivit viktigare nu under det senaste året. Men jag är egentligen en helt normal tonåring med många vänner och en underbar familj ;)

Jag har märkt att under typ den senaste månaden har jag behövt något där jag kan skriva av mig så jag bestämde mig för att skaffa en blogg.

Det kommer ett inlägg till idag, det här var bara för att ni skulle få veta vem jag är.


Bye bye!

                 /Emma

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards